دنبال کننده ها

۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

سامسونگ تایید کرد؛ گوشی‌های قابل تاشدن در 2018 رونمایی خواهند می شود – دیجی رو

[ad_1]

چندسالی هست که صحبت گوشی‌های قابل تاشدن مطرح می‌شود، اما احتمالا به زودی آن‌ها را خواهیم دید؛ گوشی تاشویی که طبق گفته‌های سامسونگ، تولید انبوه صفحات آن‌ها از امسال شروع می‌شود و به نظر می‌آید که کارایی خوبی داشته باشند. نیازی به خیال‌پردازی نیست، زیرا سامسونگ به طور رسمی در نشست خبری اخیر خود در ارتباط با استراتژی سال 2018 بیان داشته است که:


“در مورد گوشی‌های همراه نیز، سامسونگ هم‌چنان به تلاش‌های خود برای عرضه‌ی فناوری‌های نوین در گوشی‌های هوشمند خود، همانند صفحات قابل تا شدن OLED، ادامه خواهد داد.”


این طور که به نظر می‌آید، سامسونگ به شکلی قوی خود را برای رقابت آماده می‌کند؛ زیرا طراحی گوشی قابل تا شدن “گلکسی ایکس (Galaxy X)” یا “وینگ (Wing)” یا هر نام دیگری که سامسونگ برای آن انتخاب کند، ظاهرا تقریبا کامل شده است و هم‌اکنون فقط رابط آن نیاز به بهینه‌سازی دارد.


ظاهرا سامسونگ مدل‌های اولیه‌ی تاشو به بیرون و تاشو به داخل را در یک جلسه‌ی محرمانه در زمان رویداد CES امسال ارائه داده است و به نظر می‌رسد که این طراحی، با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی خود، سرمایه‌گذاران زیادی را جذب کرده است. احتمالا امسال نوع تاشو به درون عرضه خواهد شد و مدل‌هایی که به بیرون تا می‌شوند برای نسل بعدی باشند، زیرا این نوع تاشدن به بییرون انحنای بیشتری را ایجاد می‌کند و از این رو نیازمند دوام بیشتر در طراحی هستند.


اگر هنوز کاملا متوجه نشده‌اید که “تاشدن به درون” چه معنایی دارد، بهتر است به حق ثبت‌هایی که سامسونگ از آن خود کرده است نگاهی بیندازید. در مورد اندازه‌ی صفحه‌، تایید شده است که یک غول 7.3 اینچی در انتظار ما است که به شما اجازه می‌دهد ویدیو‌های خود را به راحتی ببینید و سپس گوشی را تا کنید و بدون نگرانی در جیب خود بگذارید. اگر حق ثبت‌های متعدد سامسونگ به هرشکلی به واقعیت تبدیل شوند، ظاهرا باز شدن گوشی فقط با فشردن یک دکمه انجام می‌شود.



گیک همه جوره، نویسنده، مترجم، پرستار.