دنبال کننده ها

۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

لپ تاپ مناسب برنامه نویسی ۲۰۱۷

[ad_1]

برنامه نویسی یکی از شغل هایی است که به لپ تاپ قدرتمند با سرعت پردازش بالا نیاز دارد و فرقی نمی کند که مبتدی باشید یا حرفه ای، تنها باید لپ تاپی داشته باشید تا بتوانید با سرعت بالا کدهای نوشته شده ی خود را پردازش نموده و از آن ها استفاده نمایید. خوشبختانه در این زمینه لپ تاپ های جدید و مدرن دارای پردازشگرهای چند هسته ای و قدرتمند می باشند و بسیاری از آن ها نیز قابلیت استفاده برای برنامه نویسان را دارا می باشند اما پیدا کردن یک لپ تاپ با قیمت مناسب کار چندان راحتی نیست. در ادامه به معرفی دو لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی می پردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.




  • لپ تاپ Lenovo ThinkPad E470




لپ تاپ


این لپ تاپ کمپانی لنوو یکی از برترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ به حساب می آید که مجهز به هفتمین نسل از پردازنده های Intel Core می باشد که دارای یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی Full HD مات به همراه پردازنده ی گرافیکی Invidia G-Force 940MX به بازار عرضه شده است. این لپ تاپ دارای یک صفحه کلید مقاوم، پد لمسی ۵ کلیدی، Track Point و درگاه خروجی چند یورت اضافی برای اجرای فرامین مختلف می باشد تا برنامه نویسان بتوانند به راحتی با آن کارهای خود را انجام دهند.


نقاط قوت: دارای کارت گرافیک جداگانه و بسیار قدرتمند، ارزش بالا بر اساس قیمت پرداختی


نقاط ضعف: نبود Display Port و نداشتن باتری قدرتمند



لپ تاپ


یکی از لپ تاپ های اقتصادی و کارآمد کمپانی HP جی ۵ می باشد می تواند نیازهای یک برنامه نویس را تامین نماید. این کمپانی آمریکایی در طراحی این لپ تاپ از رم چندان قدرتمندی استفاده نکرده است ولی این ضعف سبب نمی شود که تاثیر زیادی در روند اجرای فرمان های برنامه نویسی بگذارد زیرا کاربران این لپ تاپ می توانند رم آن را با یک رم قدرتمند تر تعویض نمایند. این سری از لپ تاپ های HP در مدل های مختلف عرضه شده اند که برنامه نویسان می توانند متناسب با نیازهای خود یکی از لپ تاپ های این سری را انتخاب نمایند.


نقاط قوت: قیمت مناسب و اقتصادی به همراه ۳ سال وارانتی


نقاط ضعف: دارای نرم افزارهای سنگین و رزولوشن پایین نمایشگر


 


در ادامه با زوم تک همراه باشید…




[ad_2]

لینک منبع