دنبال کننده ها

۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

5 ترفند اینستاگرام برای رفع مشکلات و کمبودهای آزاردهنده این شبکه اجتماعی

[ad_1]






برخی از ویژگی های اینستاگرام آن‌طور که باید کاربردی نبوده و نیاز است از ابزارهایی جانبی به جای آن‌ها استفاده کنیم. همچنین با وجود گسترش این شبکه اجتماعی، هنوز فاقد برخی قابلیت های مهم است. در این مطلب با معرفی 5 ترفند اینستاگرام راهکارهایی برای رفع این مشکلات ارائه می‌کنیم.



در هر ماه نزدیک به 800 میلیون کاربر از اینستاگرام استفاده می‌کنند، پس تا یک میلیاردی شدن این شبکه اجتماعی فاصله زیادی باقی نمانده است. اینستاگرام با توجه به گسترش فوق‌العاده زیاد کاربران این شبکه اجتماعی به طور پیوسته آپدیت‌هایی را برای آن ارائه کرده و قابلیت‌هایی جدیدی را به پلتفرمش اضافه می‌کند. با این حال، هنوز برخی قابلیت های اینستاگرام به طور کامل بالغ نشده و ضعیف عمل می‌کنند.


از طرفی دیگر، برخی ابزارها و قابلیت‌های بسیار مهم در آن یافت نمی‌شوند، به همین دلیل ناچار به استفاده از اپلیکشن‌ها و ابزارهای جانبی برای رفع نیاز خود خواهیم بود. از‌ آنجایی که این شبکه اجتماعی فوق‌العاده جذاب بوده و نمی‌توان به خاطر چند نقطه ضعف آن را ترک کرد، باید برای رفع مشکلات آزاردهنده و یا کمبودهای کنونی دست به دامن ترفندهای اینستاگرام شد.


ترفند اینستاگرام


در این شبکه اجتماعی، وجود محدودیت‌هایی همچون کوتاه بودن ویدیوهای قابل ارسال در استوری و عدم امکان ارسال لینک در مطالب، کاربران را آزار می‌دهد، اما با توجه به گسترش برنامه، توسعه‌دهندگان زیادی دست به کار شده و ابزارهایی را برای کاهش محدودیت‌های موجود ارائه کرده‌اند. به این ترتیب با استفاده از چند ترفند اینستاگرام می‌توانید حرفه‌ای‌تر از دیگر کاربران ظاهر شوید.


کلاژ عکس


وب : Best Nine | اندروید : Best Nine On Google Play | آی او اس : Best Nine On iTunes


با نزدیک شدن به انتهای سال 2017، اینستاگرام مملو از تصاویر کلاژ شده کاربران شد. آن‌ها در انتهای سال، بهترین عکس‌های خود را در یک مجموعه و یک قاب جمع کرده و مجددا منتشر کردند. از آنجایی که ما نیز رفته رفته باید خود را برای آغاز سال خورشیدی جدید آماده کنیم، استفاده از یک برنامه کلاژ برای جمع‌بندی بهترین خاطرات خود در سال 1396 می‌تواند یک ترفند اینستاگرام فوق‌العاده باشد.


اگرچه اینستاگرام از مدت‌ها قبل برنامه‌ای تحت عنوان Instagram Layouts Collage Maker برای کلاژ کردن تصاویر ارائه کرده است، اما این ابزار چندان کاربردی نیست. پس باید به سراغ اپلیکیشن‌های دیگر شرکت‌ها برویم.


ترفند اینستاگرام


برنامه Top Nine، که هم برای اندروید و هم برای آی او اس توسعه یافته است، فرآیند ایجاد تصاویر کلاژ شده را به صورت خودکار برایتان انجام خواهد داد. خوشبختانه نسخه وب این ابزار نیز موجود است و می‌توان از این طریق به آن دست پیدا کرد. بعد از معرفی حساب کاربری خود، این برنامه به درون فید شما سرک کشیده و ویدیوها و تصاویری که بیشترین لایک را دریافت کرده‌اند پیدا می‌کند.


به لطف این ترفند اینستاگرام، نیازی نیست برای پیدا کردن محبوب‌ترین عکس‌های خود در بین تصاویر بارگذاری شده جستجو کرده و تعداد لایک دریافتی هر کدام را به خاطر بسپارید. همانطور که از نام برنامه Top Nine پیداست، 9 مورد از بهترین پست‌های شما را یافته و یک تصویر کلاژ شده متشکل از سه ردیف سه ستونه به صورت آماده ارائه می‌کند. کافی است تصویر نهایی را دریافت کرده و به صورت یک عکس عادی در صفحه خود ارسال کنید. به جز واترمارکی که به عکس اضافه می‌شود، همه چیز در این ترفند اینستاگرام عالی است.


ترفند اینستاگرام


اگر دوست ندارید به تصویر نهایی کلاژ شده واترمارک افزوده شود، به وب سایت آن بروید. آدرس اپلیکیشن تحت وب در بالا قرار داده شده است. علاوه بر عدم افزوده شدن واترمارک، حین استفاده از نسخه وب خواهید توانست تصاویر بند انگشتی ویدیوها را حذف کرده و تنها عکس‌های منتخب را در مجموعه نهایی قرار دهید.


ارسال استوری‌ طولانی


اندروید : Story Cutter | آی او اس : CutStory


تعداد استفاده‌کنندگان از بخش استوری در مقایسه با فید عادی اینستاگرام به میزان فوق‌العاده زیادی بیشتر شده است، به همین دلیل محدودیت‌های این بخش بیشتر احساس می‌شوند. یکی از این محدودیت‌ها، عدم امکان ارسال ویدیوهای دارای زمان بیشتر از 15 ثانیه است. اگرچه اکنون می‌توان به صورت عادی ویدیوهای یک دقیقه‌ای ارسال کرد، اما مدت‌ها قبل حداکثر زمان ویدیوهای فید نیز 15 ثانیه بود.


اما با استفاده از چند ترفند اینستاگرام می‌توان ویدیوهایی طولانی‌تر در استوری بارگذاری کرد. هر دو اپلیکیشن CutStory و Story Cutter ابزارهایی برای دور زدن محدودیت‌ کنونی هستند.


ترفند اینستاگرام


همانطور که می‌دانید، در استوری فایل‌های ارسال شده یکی پس از دیگر نمایش داده می‌شوند. تصاویر بعد از چند ثانیه نمایش به مورد بعدی رفته و ویدیوها نیز تا انتها نمایش داده می‌شوند. برای رفتن به استوری بعدی باید گوشه راست نمایشگر و برای بازگشت به مورد قبلی باید سمت چپ صفحه نمایش را لمس کرد.


در این ترفند اینستاگرام از ویژگی ذکر شده در بالا استفاده می‌شود. یعنی کافی است ویدیوی طولا‌نی‌تر از 15 ثانیه خود را به دو اپلیکیشن نام برده بدهید تا آن‌ را به کلیپ‌هایی 15 ثانیه‌ای تقسیم کنند. سپس باید به ترتیب آن‌ها را بارگذاری کنید. شیوه بخش شدن ویدیو به نحوی است که در مشاهده آن‌ اخلالی وارد نشده و فالوورهای شما، احساس دیدن یک ویدیوی عادی را خواهند داشت.





در بین دو ابزار معرفی شده، دقت CutStory در مقایسه با Story Cutter بیشتر است. شاید به خاطر همین حرفه‌ای بودن، بر خلاف رقیب اندرویدی خود به کلیپ‌ها واترمارک اضافه می‌کند! اگر جزو کاربران پروپاقرص استوری اینستاگرام بوده و تاکنون ابزار جایگزین و رایگان دیگری به منظور ارسال استوری‌های طولانی در اینستاگرام آی او اس پیدا نکرده‌اید، پرداخت یک دلار ارزش حذف واترمارک از کلیپ‌های CutStory را خواهد داشت.


یکی از مشکلات Story Cutter این است که کلیپ‌های 15 ثانیه‌ای تقسیم شده اغلب به ترتیب در گالری ذخیره نمی‌شود و در صورت عدم توجه، ممکن است آن‌ها را بدون رعایت توالی ارسال کنید.


قرار دادن لینک


وب : Campsite


یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین محدودیت‌های اینستاگرام در مقایسه با دیگر شبکه‌های اجتماعی، عدم امکان قرار دادن لینک در کپشن تصاویر و یا ویدیوها است. تنها جایی که می‌توان در آن فقط یک لینک قرار داد، بخش بیوگرافی است. وب سایت Campsite با بهره بردن از همین امکان، یک ترفند اینستاگرام کاربردی به منظور قرار دادن لینک‌های بیشتر در این شبکه اجتماعی ارائه کرده است.


به وب سایت Campsite رفته و سپس با اطلاعات حساب کاربری خود به آن وارد شوید. در ادامه یک صفحه و یک آدرس اینترنتی (URL) اختصاصی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. URL دریافت کرده از این وب سایت را در فیلد وب سایت بخش بیوگرافی حساب کاربری‌تان در اینستاگرام قرار دهید.


ترفند اینستاگرام


حین ورود به حساب کاری در Campsite می‌توانید صفحه اختصاصی‌تان را ویرایش کرده و لینک‌های دیگری در آن قرار بدهید. این صفحه دارای ظاهری شیک بوده و همانند رابط کاربری نسخه موبایل اینستاگرام نمایش داده می‌شود. اضافه کردن دکمه‌های جدید به همراه نام و لینک سفارشی‌سازی شده بسیار آسان است. به طور مشابه خواهید توانست لینک‌هایی را به پروفایل‌های دیگر شبکه‌های اجتماعی خود با آیکون‌های مخصوصشان ضمیمه کنید.


به عبارت دیگر، با استفاده از Campsite، یک لینک در اختیارتان قرار داده می‌شود تا آن را در تنها فیلد لینک موجود در اینستاگرام قرار بدهید. با کلیک بر روی این لینک، فالوورهای شما وارد صفحه‌ای می‌شوند که تعداد بیشتری لینک در آن قرار دارد و هر لحظه می‌توان آدرس‌های اینترنتی ذکر شده در آن را ویرایش یا حذف کرد. البته، این تنها یک ترفند اینستاگرام به منظور قرار دادن لینک در این شبکه اجتماعی است. مدتی پیش، چند ترفند اینستاگرام دیگر به منظور قرار دادن لینک معرفی کردیم.



البته یک روش دیگر نیز برای قرار دادن لینک در اینستاگرام وجود دارد، اما تنها مختص صفحات تجاری است. حساب‌های کاربری مخصوص کسب و کار در اینستاگرام که تعداد فالوورهای آن‌ها بیش از ده هزار کاربر است می‌توانند در هر استوری به صورت جداگانه یک لینک قرار بدهند.


انتخاب بهترین هشتگ‌ها


اندروید : Magnify | آی او اس : TagsDock


یکی از اصلی‌ترین روش‌های افزایش فالوورهای خود و همچنین دریافت بازدیدکنندگان و در ادامه لایک و کامنت بیشتر، انتخاب صحیح هشتگ‌ها بر اساس روز و زمان است. به این ترتیب پست شما با دیگر پست‌‌های محبوب در یک دسته‌بندی قرار گرفته و در کنار آن‌ها، بازدید زیادی دریافت می‌کند. روش‌های مختلفی برای انتخاب بهترین هشتگ‌ها وجود دارند، اما اغلب نیازمند صرف زمان و کسب تجربه هستند.






خوشبختانه به لطف دو اپلیکیشن TagsDock و Magnify می‌توان به راحت‌ترین روش ممکن، بهترین هشتگ‌ها را انتخاب کرد. این ابزارها، محبوب‌ترین هشتگ‌ها در هر زمینه‌ای که در حال ارسال پست پیرامون آن هستید را یافته و مواردی را که کاربران بیشتر آن‌ها را جستجو کرده‌اند معرفی می‌کند. کافی است در انتها، هشتگ‌های معرفی شده را کپی کرده و در ادامه کپشن پست خود قرار بدهید.


ترفند اینستاگرام


اپلیکیشن Magnify در مقایسه با رقیب آی او اسی خود چند پله جلوتر است، چرا که به لطف سیستم هوش مصنوعی خود می‌تواند تصاویر شما را تحلیل کرده و در انتخاب بهترین هشتگ‌ها، نتایج تحلیل خود را به کار ببرد. به همین دلیل نیازی به انتخاب عنوان به صورت دستی نبوده و برنامه همه کارها را به صورت خودکار انجام می‌دهد. به همین دلیل بهترین ترفند اینستاگرام به منظور افزایش لایک از طریق هشتگ‌گذاری، اپلیکیشن Magnify است.





در هر پست حداکثر می‌توان 30 هشتگ وارد کرد، به همین دلیل بهتر است با استفاده از چند ترفند اینستاگرام بهترین موارد را به منظور دست یافتن به بهترین نتیجه انتخاب کنید.


نمایش تصاویر بر روی نقشه


وب : Instagram Map


در سال 2016، اینستاگرام ویژگی که بر اساس آن کاربران می‌توانستند طبق منطقه جغرافیایی به تصاویر مختلف دست پیدا کنند غیر فعال کرد. اگرچه دیگر نمی‌توان همانند هشتگ‌ها، بر اساس منطقه جغرافیایی بین موارد بارگذاری شده در این شبکه اجتماعی به گشت و گذار پرداخت، اما می‌توان در The Data Pack نقشه‌ای از عکس‌های خود ایجاد کرد.


ترفند اینستاگرام


کافی است به این اپلیکیشن تحت وب اجازه دسترسی به حساب کاربری خود را بدهید تا عکس‌های بارگذاری شده شما طی 90 روز اخیر که دارای تگ جغرافیایی هستند را پیدا کند. عکس‌های فاقد تگ‌ جغرافیایی شمرده نمی‌شوند، به همین دلیل نتیجه، تمامی پست‌های ارسالی شما طی سه ماه اخیر نخواهد بود.


می‌توان ابعاد عکس‌ها در حالت پیش نمایش را کنترل و لیست نهایی را بر اساس هشتگ‌ها فیلتر کرد. همچنین می‌توان پوسته نقشه را به دلخواه تغییر داد. از آنجایی که وب سایت The Data Pack یک کد در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توان آن را درون صفحه خانه و یا هر محل دیگری از وب سایت خود قرار بدهید. کاربران قادر خواهند بود بین دو ترفند اینستاگرام ارتباط برقرار کنند، به این روش که در صورت لمس نقشه حاصل شده از The Data Pack، صفحه اخنصاصی‌شان در Campsite باز شود.














[ad_2]

لینک منبع