دنبال کننده ها

۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

پوچتینو پس از برد تاتنهام مقابل منچستریونایتد: این یکی از بهترین نمایش هایمان در استادیوم ومبلی بود

[ad_1]

طرفداری- شب گذشته تیم های منچستریونایتد و تاتنهام به مصاف هم رفتند که شاگردان پوچتینو با نتیجه 2-0 پیروز این مسابقه شدند.


به نقل از اسکای اسپورتس، مائوریسیو پوچتینو پس از این پیروزی ارزشمند در کنفرانس خبری پس از مسابقه اظهار کرد:


عملکردمان فوق العاده بود و واقعا خوب بازی کردیم. تیمم شایسته تمجید است. با یک تیم بسیار خوب بازی کردیم و اکنون فاصله مان با تاپ فور کمتر شد. بسیار خوشحالم زیرا شاگردان فوق العاده بازی کردند. وقتی شما در ثانیه 10 گلزنی می کنید، مسئولیت بزرگی بر گردن شماست که بازی را مدیریت کنید. ما مانند زمانی بازی کردیم که نتیجه 0-0 بود و مجددا گل زدیم و تمرکزمان را از دست ندادیم. کاملا آماده بازی بودیم.



وی تصریح کرد:


از همان ابتدا هجومی و با فشار روی آنها بازی را شروع کردیم و بر بازی مسلط بودیم. واقعا خوشحالم که همان ابتدا توانستیم گلزنی کنیم. دقیق نمی دانم ولی قطعا این یکی از بهترین عملکردهایمان در ومبلی بود. اکنون مهمترین مسئله این است که ثبات داشته باشیم و به همین روند ادامه دهیم. می دانیم کار آسانی پیش رو نداریم و برای موفقیت طی هفته های آتی به تمام بازیکنان نیاز داریم. حال باید استراحت کنیم و پس از آن بازی را ارزیابی کنیم و برای بازی با لیورپول آماده شویم و می دانیم که آنها یکی از بهترین تیم های انگلستان هستند.



سرمربی آرژانتینی در خصوص عملکرد کریستین اریکسن افزود:


نمایش کریستین عالی بود. او با اعتماد به نفس بازی می کند و می دود. بدون درنگ تصمیم می گیرد. خیلی خوب پیش بینی می کند و بازی را می خواند و می داند چه زمانی دست به اقدام بزند. این چیزی است که به بازیکنان آکادمی مان به صورت ویدیو نشان خواهیم داد. نه فقط به خاطر گلزنی اش، بلکه همیشه حضورش در زمین برایمان مهم است و وقتی او نیست، مانند این است که چیزی در تیم تان گم شده است.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]