دنبال کننده ها

۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

افزودن رنگ‌بندی به بخش مدیریت وردپرس با افزونه Admin Color Schemes

[ad_1]

حتماً شما هم با بخش رنگ‌بندی مدیریت وردپرس آشنایی کامل دارید و احتمالاً به علت کم بودن تنوع در طرح‌های این بخش شما هم تمایلی به استفاده از این طرح‌ها نداشته‌اید. اگر می‌خواهید از طرح‌بندی‌های جدیدتر استفاده کنید و برای ایجاد تنوع هم شده، بخش مدیریت وردپرس خود را متحول کنید، کافی است افزونه Admin Color Schemes را نصب کنید و امکان افزودن رنگ‌بندی به بخش مدیریت وردپرس را برای تغییر طرح‌بندی‌های جدید ایجاد کنید.


 


آموزش افزودن رنگ‌بندی به بخش مدیریت وردپرس با افزونه Admin Color Schemes :


با افزودن رنگ‌بندی به بخش مدیریت وردپرس قادر به تغییر رنگ داشبورد هستید، افزونه Admin Color Schemes توسط چند توسعه‌دهنده به‌قصد ایجاد تنوع در بخش مدیریت وردپرس ایجادشده است تا با تغییر رنگ داشبورد محیطی تکراری و خسته‌کننده نداشته باشید. برای مشاهده امکانات این افزونه با ما همراه شوید.


 



امکانات ویژه افزونه Admin Color Schemes :



  • قابلیت افزودن طرح‌بندی‌های جدید

  • دارای ۸ طرح مختلف

  • رابط کاربری آسان


 


بعد از بررسی امکانات ویژه افزونه Admin Color Schemes به نصب و راه‌اندازی این افزونه به جهت افزودن رنگ‌بندی به بخش مدیریت وردپرس می‌پردازیم.


 


برای نصب افزونه از روش های زیر استفاده کنید :



  • افزونه را از انتهای همین نوشته دریافت کنید و از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را نصب و فعال کنید.

  • یا اینکه از قسمت کلیدواژه Admin Color Schemes را تایپ کنید و افزونه Admin Color Schemes را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.


درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه وردپرس را مشاهده کنید.


 


بعد از نصب افزونه در نوار کناری (ساید بار) به قسمت کاربران بروید و برای افزودن رنگ‌بندی به بخش مدیریت وردپرس روی گزینه (شناسنامه شما) کلیک کنید.


 


افزودن رنگ‌بندی به بخش مدیریت وردپرس با افزونه Admin Color Schemes


 


در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که به این بخش هشت طرح جدید اضافه‌شده است و امکان انتخاب طرح‌های جدیدتری را به شما می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب هر یک از گزینه‌های موجود، طرح‌بندی‌های جدید را روی بخش مدیریتی خود تست کنید و داشبورد خود را سفارشی‌سازی کنید.


 


افزودن رنگ‌بندی به بخش مدیریت وردپرس با افزونه Admin Color Schemes


 


جمع‌بندی:


بخش مدیریت وردپرس گاهی اوقات خسته‌کننده و تکراری می‌شود، برای ایجاد تنوع در این محیط می‌توانید افزونه Admin Color Schemes را طبق آموزش، نصب و راه‌اندازی کنید و از طرح‌های مختلف این افزونه محیطی زیبا و دلخواه برای کار با وردپرس ایجاد کنید.


به کانال تلگرام بیست اسکریپت بپیوندید !


دانلود نسخه : 2.2

به صفحه اول گوگل بياييد - قوی ترين بک لينک در ايران

بک لينک در بيش از 20 هزار وبلاگ با دهها نمونه كار



نحوه استفاده

کافیست افزونه را در مسیر wp-content/plugins آپلود کنید و سپس از بخش مدیریت افزونه ها آن را فعال نمایید.


مطلب مفیدی بود ؟


[ad_2]

لینک منبع