دنبال کننده ها

۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

شانس اول قهرمانی هستیم/ به مدال آوران جایزه نمی دهیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی در نشست خبری پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در جمع خبرنگاران افزود: این رقابت ها با حدود ۳۰۰ ورزشکار از ۱۹ کشور از صبح فردا در ورزشگاه آفتاب انقلاب آغاز می‌شود. مشکلاتی در بحث برگزاری وجود دارد. ما کمی کم تجربه هستیم ولی همه تلاش خود را کرده ایم تا چه در بحث فنی و چه در بحث تجهیز و زیبایی سالن برگزاری آماده باشیم. در طی یک هفته گذشته برخی همکاران من حتی شب هم بیدار بودند. ۱۵ ناظر بر برگزاری مسابقات نظارت می کنند و تیم داوری هم آماده و مهیا است. فکر می کنم مشکل خاصی برای این میزبانی وجود نداشته باشد.



وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا هزینه برگزاری این مسابقات تنها از طریق حامی مالی پرداخت شده گفت: بیشتر هزینه را اسپانسر تامین کرده است. هم در موضوع خرید تجهیزات و هم آماده کردن استادیوم، ایاب و ذهاب و هتل هزینه زیادی متحمل شدیم که البته با کمک حامیان مالی، این کار را انجام دادیم.



رئیس فدراسیون دو و میدانی در خصوص تیم های دارای شانس قهرمانی گفت: قطر، ایران، هند، قزاقستان، چین و حتی ژاپن شانس کسب مقام قهرمانی را دارند. اگر چه تیم ایران با ترکیب کامل ۷۰ ورزشکار و مربی شانس نخست قهرمانی در این مسابقات است.



وی در خصوص شانس کسب سهمیه رقابت های جهانی عنوان کرد:  بازیکنان ما باید تلاش کنند، اردوهای ما کامل بوده است و مخصوصا چند چهره شاخص ما شانس زیادی دارند. انشاالله نتیجه خوبی می گیریم.



کیهانی در پاسخ این سئوال که آیا برای مدال آوران ایرانی این رقابت ها جایزه ای در نظر گرفته اید، گفت: خیر، این مسابقات جایزه ای ندارد، مسابقه هدف ما که برای آن جوایزی هم در نظر گرفتیم رقابت های صحرانوردی آسیا است. البته برای مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا، وزارت ورزش و جوانان همچنین سایر رقابت ها برای مدال آوران جوایز در نظر می گیرد.



رئیس فدراسیون دو و میدانی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که آیا جلسه ملاقاتی برای دهلان الحمد با وزیر ورزش و جوانان یا رئیس کمیته ملی المپیک در نظر گرفته اید گفت: با توجه به اینکه من عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک هستم روز شنبه همراه با دهلان با رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک جلسه ای خواهیم داشتیم. دهلان همچنین بازدید از امکانات دو و میدانی دارد و منتظریم تا بتوانیم جلسه ای نیز با حضور وی در دفتر وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]