دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

آمریکا از نبرد نامتقارن ایران وحشت دارد

[ad_1]

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه، با اشاره به اینکه قوت در داخل انسان و دستگاه به وجود می‌آید و قدرت در بیرون، اظهار داشت: وظیفه و رسالت نمایندگی‌های ولی فقیه در سپاه ایجاد قوت و ایمان و بصیرت در پاسداران است.


نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این سخن شهید مطهری که اگر قدرت بیرونی به همراه قوت درونی با هم ترکیب شوند منجر به اقتدار می شود، گفت: المؤمن کالجبل الراسخ. ما باید مؤمن مثل آهن تربیت کنیم و آن وقت موشک در اختیارش قرار دهیم و در مورد حکومت هم همین جور است.


وی با اشاره به اقتدار ایران و پیروزی‌های محور مقاومت ادامه داد: وضعیتی که امروز در پی رهنمود‌های رهبر انقلاب در منطقه به وجود آمده، ناشی از ترکیب قدرت و قوت و ایجاد انگیزه در بین مردم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و انتقال فرهنگ بسیجی بوده است.


وی در ادامه تصریح کرد: آن چیزی که انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه عمل کرده، تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نامتقارن بوده است و آمریکا از همین موضوع وحشت دارد.


نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به معنویت در سپاه مهم ترین عامل موفقیت این نهاد انقلابی در تمامی عرصه ها را تکیه بر عامل معنویت بیان کرد و اظهار داشت: در مجموعه سپاه بایستی عنصر معنویت سرلوحه تمامی اقدامات قرار بگیرد و وظیفه نمایندگی در سپاه تقویت این عنصر ارزشمند است و یک پاسدار بایستی ضمن داشتن بصیرت سیاسی نسبت به ارتقای معنویت و افزایش دانش دینی خود تلاش نماید و آنچه امروز در سپاه مورد توقع است این است که نمایندگی و فرماندهی فرمول اقتدار و پیروزی که همان ترکیب معنویت و مهارت و تجربه و تجهیزات دفاعی است را در این مجموعه نهادینه نمایند و تولید ایمان راسخ و معنویت تاثیرگذار در سپاه و بین پاسداران بر عهده ما است.


گفتنی است در این مراسم که با حضور فرماندهان و مدیران فرماندهی حفاظت سپاه و دو مجموعه حفاظتی سپاه انصارالمهدی(عج) و حفاظت هواپیمایی برگزار شد از زحمات ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد تقدیر و تجلیل شد و حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیزاده به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه معرفی شد.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]