دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

گتوزو: هنوز با میلان هیچ دستاوردی نداشته ام؛ اگر شانس ماندن در میلان را داشته باشم، قطعا خواهم ماند

[ad_1]

طرفداری- میلان 13 بازی اخیرش در همه رقابت ها را نباخته و در 6 بازی اخیر با کلین شیت از زمین خارج شده است. این تیم موفق شد در ضربات پنالتی در المپیکو لاتزیو را از پیش رو بردارد تا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شود. میلانی ها در سفر به پایتخت ایتالیا، هر دو تیم شهر رم را مغلوب کردند تا با دستی پر راهی شمال ایتالیا شوند. آنها باید برای دربی دلامادونینای روز یکشنبه خود را آماده کنند.


پس از صعود به فینال کوپا ایتالیا، گتوزو در هوای برفی رم به خبرنگار رای اسپورت گفت:


لاتزیو تیمی است که اغلب در خانه به کمتر از 4 یا 5 گل راضی نمی شود. یکی از بهترین خطوط حمله را در سطح اروپا در اختیار دارند و به خوبی موفق شدند قدرت فیزیکی را با تکنیک تلفیق کنند. در کل عملکرد خوبی داشتیم؛ از آن شب هایی بود که می توانستیم گل بزنیم، می توانستیم گل بخوریم و در کل شب زجرآوری بود.



موقعیت فوق العاده کالینیچ در دقیقه 118؟ در آن لحظه فهمیدم که باید روی ذهنیت بازیکنانم بیشتر کار کنم. اشتباه پیش می آید؛ این موضوع را من می دانم و بازیکنانم هم به خوبی می دانند. نیکولا مصدومیتی دارد و امشب هم با درد بازی کرد. او پسر فوق العاده ای است؛ البته که بازیکن و قهرمان بی نظیری نیز محسوب می شود.



میلان برای ششمین بازی پیاپی بدون گل خورده کارش را تمام کرد؛ ضمن اینکه این تیم درحالی به فینال کوپا ایتالیا رسید که حتی یک بار هم دروازه اش باز نشد. گتوزو در این مورد گفت:


مردم متوجه این قضیه نمی شوند و فقط می گویند این تیم گل نمی خورد؛ این اتفاق حاصل تلاش زیاد است. گل نمی خوریم چون همه فضاها را پوشش می دهیم و این فقط مربوط به خط دفاعی نیست چراکه کل تیم در آن نقش دارد.



می دانم که بعضی اوقات در تمرینات باعث دیوانگی بازیکنانم می شوم اما این بهایی است که باید بپردازیم تا در انتها نتیجه اش را ببینیم. این تیم بسیار جوان است و باید همان تیمی شویم که طرفداران، رویایش را دارند.



ارزش زیادی برای کار مونتلا قائل هستم؛ تاثیر ایده هایش را در تیم به خوبی می بینید. تمایل به حفظ توپ و پاسکاری تمیز، تاثیر کارهای اوست. می خواهم این مورد را در تیم بهبود ببخشیم. قطعا مربی فوق العاده ای نیستم اما فراموش نکنید که در روزهای ابتدایی کارم به سر می برم؛ هنوز با این تیم هیچ دستاوردی نداشته ام. خیلی اوقات در مقام مربی، آن کسی نیستم که بیشتر مردم فکر می کنند. من در این 5 سال اخیر در لگاپرو قهرمان شدم؛ تجربیات سخت و گرانبهایی حتی در خارج از ایتالیا کسب کردم. شما این حرفه را از طریق مطالعه کتاب ها یاد نمی گیرید بلکه از طریق شکسته شدن دندان هایتان پس از هر باخت است که در آن تجربه به دست می آورید.



حالا وسط یک رویاپردازی بزرگ قرار داریم و بسیار خوش شانسم؛ شاگردانی دارم که این فرصت فوق العاده را برای من امکان پذیر کرده اند. اگر شانس ماندن در میلان را داشته باشم، قطعا می مانم چراکه اینجا خانه من است؛ اگر نتوانم بمانم، آنوقت به سراغ تجربیات دیگری می روم.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]