دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

چند تا مشکل سئو | انجمنهای پرشین تولز

[ad_1]





در مورد مشکل سایت مپ که 100% از افزونه یواست هست چون خودمم این مشکل رو داشتم قبلا. حالا نمیدونم علتش باگ افزونه بود یا ناسازگاری با قالب و افزونه های دیگه... بهرحال راه حلش برای من اینطوری بود:
برید قسمت سایت مپ یواست، سایت مپ رو غیر فعال کنید و بزنید ذخیره. و دوباره فعال کنید و ذخیره. اینطوری دوباره ساخته میشه سایت مپ و ارور 404 نمیده.
البته الان دیگه این مشکلات رو ندارم فکر میکنم رفع شده توی بروزرسانی های اخیر افزونه... شایدم تداخلش از بین رفته با افزونه های دیگه من...

مشکل دومتون هم که مشکل نیست، ظاهرا توی اپدیت جدید افزونه بطور کامل این گزینه حذف شده چون نگاه که کردم نبود توی تنظیمات... درصورتی که قبلا بود و میتونستیم فعال یا غیر فعال کنیم. اون زمان هم که بود خود افزونه یواست نوشته بود لزومی به فعال کردنش نیست.
بنده هم هرجایی خوندم توصیه کردن از متاتگ کیورد استفاده نکنید...
اگه خیلی اصرار دارید میتونید به یکی بگید بصورت دستی براتون بنویسه و در قالب قرار بده (یکی که php بلد باشه میتونه براحتی اضافه کنه)

مشکل سوم هم که میتونید برید به سایت w3c validator و ارور های html و یا css رو بصورت لیست ببینید و دونه دونه ارور هاشو رفع کنید. متن هر ارور رو توی گوگل بزنید براحتی راه حلش رو میتونید پیدا کنید...

 




[ad_2]

لینک منبع