دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

کاهش سرعت شارژ پیکسل ۲ ایکس ال در دمای پایین

[ad_1]

یکی از گوشی های هوشمند کمپانی گوگل که پس از معرفی غوغایی به پا کرد پیکسل ۲ ایکس ال بود اما بعدها مشخص شد که این گوشی هوشمند آنقدرها هم بی عیب و نقص نیست زیرا اخیرا برخی از کاربران این گوشی ادعا کرده اند که پس از نصب بروزرسانی جدید امنیتی (پچ امنیتی) گوگل دمای آن بالا رفته و سریعا باتری آن تخلیه می گردد اما گویا مشکلات پیکسل ۲ ایکس ال در هر دمایی ادامه دارد! زیرا در دمای پایین نیز سرعت شارژ این گوشی کاهش می یابد!


در حالی که نمایشگر پیکسل ۲ ایکس ال نشان دهنده ی شارژ سریع می باشد، عملکرد این گوشی هوشمند در دمای کمتر از ۲۹ درجه ی درجه ی سانتی گراد به شدت کاهش یافته و حتی به زیر ۴ وات نیز می رسد و این مسئله در صورتی است که کابل های شارژ سریع USB-C می توانند بیشینه شارژ ۱۸ واتی را فراهم کنند که در بدترین شرایط افت فشار آن ها به ۱۰.۵ وات می رسد.


پیکسل 2 ایکس ال


تاکنون این مسئله تنها در مدل پیکسل ۲ ایکس ال مشاهده شده است و در سایر گوشی های پیکسل ۲ چنین موردی مشاهده نشده است. این مسئله از دو لحاظ خطر آفرین محسوب می شود؛ یکی اینکه این مشکل در دمای کمتر از ۲۹ درجه ی سانتی گراد رخ می دهد که یعنی در دمای یک فضای بسته نیز با این مسئله مواجه هستیم و از سوی دیگر کاربر را با نشان دادن شارژ سریع بر روی صفحه نمایش، گمراه می کند.


بر اساس گزارش های رسیده از سوی این کمپانی گویا هم اکنون گوگل در حال تحقیق بر روی این مسئله می باشد و به گفته ی کارشناسان باتری های لیتیوم یونی اصولا در دمای بین ۱۰ تا ۳۰ درجه ی سانتی گراد به خوبی شارژ می شوند که نشان دهنده ی آن است که مسئله ی پیکسل ۲ ایکس ال عادی نیست و کمپانی گوگل باید در این خصوص پاسخگو باشد.


 


در ادامه با زوم تک همراه باشید…




[ad_2]

لینک منبع