دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

تصاویر و اطلاعات هواوی P20 لایت لو رفت

[ad_1]


چندی پیش رندرهایی را دیدیم که گفته می‌شد مربوط به گوشی هواوی P20 لایت هستند. گوشی هوشمندی که احتمالا در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) در کنار دو گوشی P20 و P20 پلاس معرفی خواهد شد. حالا به لطف وب‌سایت Venture Beat می‌توانیم تصویری را ببینیم که به نظر می‌رسد تصویری واقعی از هواوی P20 لایت باشد.


همان‌طور که پیش از این در رندرها هم دیده بودیم، مهم‌ترین مشخصه‌ی طراحی گوشی هواوی P20 لایت بریدگی بالای صفحه‌نمایش آن است که شباهت زیادی به آیفون X دارد. بر اساس اطلاعات ارائه شده، صفحه‌نمایش این گوشی ۵٫۶ اینچ است و از نسبت ابعاد ۱۸:۹ و رزولوشن ۲۲۵۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. در پشت گوشی حسگر اثر انگشت همراه با دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک فلاش LED قرار گرفته است.


گفته می‌شود گوشی هواوی P20 لایت به تراشه‌ی اختصاصی هواوی Kirin 659 (هم‌رده با تراشه‌ی میان‌رده‌ی اسنپدراگون ۶۳۰)، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری بزرگ ۳۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. احتمالا این گوشی با داشتن باتری پرظرفیت می‌تواند با یک بار شارژ حداقل یک روز کامل را دوام بیاورد. این گوشی جدید با اندروید ۸ اوریو روانه‌ی بازار می‌شود که رابط کاربری هواوی EMUI 8.0 روی آن قرار دارد.


طبیعتا هواوی P20 لایت ارزان‌ترین عضو خانواده‌ی P20 خواهد بود. البته در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این گوشی‌ها و زمان عرضه‌ی آن‌ها در دست نیست. با دنبال کردن دیجی‌کالا مگ در تاریخ ۷ فروردین می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد این گوشی‌های جدید بخوانید.


منبع: Phone Arena





برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.





[ad_2]

لینک منبع