دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

خرید ملک و اقامت رایگان گرجستان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از غرب با دریای سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان، و از جنوب‌شرق با جمهوری آذربایجان هم‌مرز است. این کشور زیبا به دلیل پتانسیل توریستی و سرمایه گذاری بسیار بالا به‌عنوان یک کشور مناسب برای مقاصد تفریحی و تجارت آزاد در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از مردم دنیا قرار گرفته است.


در این مقاله موضوع اقامت گرجستان و خرید ملک در گرجستان را مورد بررسی قرار میدهیم و بیان خواهد شد که آیا با خرید ملک مسکونی یا تجاری به شما اقامت گرجستان را اعطا می کنند یا خیر.


قوانین خرید ملک در گرجستان


در گرجستان با خرید حداقل مبلغ ۳۵ هزار دلار آمریکا قانون اعطای اقامت موقت گرجستان به شما اختصاص می‌یابد. بدین معنی که با خرید ملک در گرجستان با حداقل مبلغ ۳۵ هزار دلار آمریکا به شما اقامت ۱ ساله آن هم بصورت تضمینی از طرف دولت گرجستان اعطا خواهد شد.


توجه داشته باشید که تا مادامی که ملک خریداری شده در مالکیت شما باشد این اقامت بصورت یک ساله برای شما تمدید خواهد شد.


حائز ذکر است که تنها نوع اقامت تضمینی در کشور گرجستان، اقامت گرجستان از طریق خرید ملک است که با رعایت قوانین آن که قانون خرید حداقل ۳۵ هزار دلاری می باشد دولت گرجستان به شما اقامت ۱ ساله را اعطا می‌کند.


به شما توصیه می‌کنم برای مشاهده انواع ملک در گرجستان و خرید بصورت آسان با کارشناسان تیم پشتیبانی و املاک شرکت سام جورجیا در تماس باشید.


شرکت سام جورجیا با یک دهه سابقه فعال حقوقی، در حال حاضر معتبرترین شرکت حقوقی در گرجستان است، اخذ موفق ۱۲۰۰ پرونده حقوقی اقامت گرجستان از سوابق درخشان این شرکت است، ثبت شرکت در گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان، اخذ اقامت گرجستان و خرید ملک در گرجستان از تخصص های اصلی این شرکت است.


در صورتی که خرید ملک از طریق شرکت سام جورجیا صورت پذیرد، کارشناسان املاک این بخش اقامت گرجستان را به رایگان برای فرد متقاضی اخذ می‌کنند.


اخذ اقامت گرجستان


در حال حاضر، کشور گرجستان به متقاضیان اقامت گرجستان، اجازه اقامت گرجستان را اعطا می‌کند و در حال حاضر اقامت گرجستان از طریق روشهای مختلفی می‌توان اخذ کرد.


اقامت گرجستان از طریق خرید ملک


همانطور که ذکر شد با خرید ملک در گرجستان می توانید اقامت ۱ ساله را اخذ کنید. زمانی که میزان خرید شما به میزان حداقل ۳۵ هزار دلار آمریکا باشد، دولت گرجستان به شما اقامت اعطا می‌کند و تا مادامی که این ملک در مالکیت شما باشد، هر ساله این اقامت تمدید خواهد شد.


ثبت شرکت و اخذ اقامت گرجستان


در گرجستان به سادگی می توانید یک شرکت LLC  ثبت کنید و با ثبت این شرکت می‌توانید اقامت اخذ کنید، اما در حال حاضر در گرجستان اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت بسیار پیچیده شده است. به‌طوری که درصورتی که شرکت فعال نباشد، از طریق ثبت شرکت به شما امتیاز اقامت داده نخواهد شد.


شرکت فعال در گرجستان به شرکتی اطلاق می شود که ماهیانه بصورت مرتب مالیات بر حقوق کارمندان خود را به اداره مالیات پرداخت می‌کند، به میزان مشخصی وسیله برای شرکت خودش خریداری می‌کند و دفتری را بعنوان ملک تجاری برای شرکت، کرایه یا خریداری کرده است. همچنین یک شرکت فعال در گرجستان حسابدار دارد که ماهانه هزینه ای را بعنوان دستمزد به وی پرداخت می‌کند.


اقامت کارمندی گرجستان


این نوع از اقامت را می‌توان در حال حاضر متداولترین مسیر برای اخذ اقامت گرجستان دانست. در این نوع اقامت، یک شرکت گرجی از طریق یک قرارداد رسمی شما را بعنوان کارمند خود معرفی می‌کند. در ازای پرداخت مالیات ماهیانه خود بصورت مرتب که مبلغ ۲۰ درصد از حقوق مورد نظر است، اقامت شما اخذ خواهد شد.


توجه داشته باشید که این نوع اقامت به معنای استخدام شما در یک شرکت گرجی نیست، در این نوع از درخواست اقامت با هماهنگی مستقیم با مدیرعامل یک شرکت گرجی قرارداد تنظیم می‌شود، قرارداد رسمی بوده ولی نیاز به حضور شما در محل کار نبوده، حقوقی نیز به شما پرداخت نمی‌شود و هدف اخذ اقامت شما است.


اقامت دائم گرجستان


در پرونده‌های اخذ اقامت دائم گرجستان، در طول یک سال ۲ کارت اقامت برای شما اخذ خواهد شد. یکی در ابتدای درخواست شما و یک ماه پس از افتتاح پرونده و کارت دوم در زمان تمدید اقامت اول برای شما اخذ خواهد شد.


اقامت دائم گرجستان به معنای برخورداری از کلیه امکانات شهروندی بجز داشتن پاسپورت و حق رای بوده و شخصی که اقامت دائم گرجستان را دارد دقیقاً از کلیه تسهیلات یک شهروند گرجی برخوردار خواهد بود.


در حالت معمول اگر بخواهید اقامت دائم گرجستان را اخذ کنید، می‌بایست بصورت متوالی در طول ۶ سال اقامت خود را تمدید و پس از آن درخواست اقامت دائم دهید.


اقامت دائم گرجستان از طریق سرمایه گذاری


اگر یک سرمایه گذار باشید و به مبلغ حداقل ۳۰۰ هزار دلاری (نزدیک به ۵۲۰ میلیون تومان) در گرجستان بصورت مستقیم سرمایه گذاری کنید، در ابتدای امر به شما اقامت دائم گرجستان اعطا خواهد شد. توجه داشته باشید که گرجستان به‌عنوان یک کشور بسیار مناسب در امر سرمایه گذاری و به‌عنوان یک کشور فوق العاده در زمینه تجارت آزاد قراردادهائی را با کشورهای ترکیه، چین و کشورهای عضو CIS دارد که موضوع صادرات و واردات را برای آنها بدون پرداخت مالیات فراهم می‌آورد.


به شما همراهان گرامی توصیه می‌کنیم که برای انجام خدمات حقوقی موفق به شرکت های معتبر مراجعه نمائید و در شرکت‌های فوق شرکت سام جورجیا بعنوان یک شرکت موفق است.


آدرس و مشخصات شرکت سام جورجیا به قرار زیر است:


تلفن ثابت دفتر سام جورجیا در تفلیس: ۰۰۹۹۵-۳۲-۲۱۸۱۵۵۰🇬🇪 (۰۰۹۹۵ کد گرجستان – ۳۲ کد شهر تفلیس – ۲۱۸۱۵۵۰ شماره دفتر سام جورجیا)


ساعات تماس: ۱۱ الی ۱۸ به وقت تهران به جز روز یکشنبه


آدرس دفتر سام جورجیا: گرجستان – تفلیس – خیابان گوجارتی اول (شماره ۱) ، پلاک ۲۰


Georgia, Tbilisi, Gujareti St.۱, No.۲۰


ქ. თბილისი, გუჯარეთის ۱-ლი ქუჩა, #۲۰


آدرس دقیق شرکت سام جورجیا بروی گوگل مپ:https://goo.gl/maps/cChuQvMcmpu



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]