دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

بانک شهر همیار اهالی فرهنگ در سطح کشور - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، احمد امیرآبادی با اشاره به حضور بانک شهر در نمایشگاه‌های کتاب و نقش موثر آن در تسهیل خدمات به بازدیدکنندگان اظهار کرد: نمایشگاه کتاب محل عرضه محصولاتی است که نشان دهنده زحمات مولفین و ناشرین است و از جمله نمایشگاه‌هایی است که همواره بازدیدکنندگان فراوانی دارد.


امیر آبادی با اشاره به اهمیت نقش بانک شهر در حمایت از موضوعات فرهنگی به عنوان یک مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: کتب و سایر بحث‌های فرهنگی با کارهای اقتصادی بسیار متفاوت است و نباید به کار فرهنگی به عنوان یک مبحث اقتصادی و در آمد زا نگاه کرد.


وی با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی و بانک ها می توانند برای حمایت از بخش فرهنگی قدم به میان بگذارند، تصریح کرد: بانک شهر به عنوان یک مرکز اقتصادی که قدمت طولانی ندارد، در برگزاری نمایشگاه های کتاب، همیار بخش فرهنگ شده  که این اقدام کار بسیار ارزشمندی است و می‌تواند الگوی سایر بانک ها و بنگاه‌های اقتصادی باشد.



خدمات رسانی گسترده بانک شهر در سطح کشور عامل رضایتمندی شهروندان


شهردار یزد با اشاره به همکاری مطلوب میان مجموعه بانک شهر و مدیریت شهری، خدمات رسانی گسترده این بانک در سطح کشور را عامل رضایتمندی شهروندان دانست.


طبق اعلام مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی جمالی‌نژاد با بیان این‌که ارائه خدمات نوین بانکی در تمامی نمایشگاه‌های کتاب و همچنین دهمین نمایشگاه کتاب یزد، افزایش رضایتمندی بازدیدکنندگان را به همراه داشته است،گفت: توجه و فعالیت در بخش فرهنگی یکی از ویژگی های بانک شهر است که باعث شده این بانک نسبت به سایر بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری موفق‌تر باشد.


وی افزود: اقدامات بانک شهر در شهرهای مختلف کشور، اعتماد شهروندان و رضایتمندی عمومی را افزایش داده است که این موضوع، از دیگر مزیت‌های فعالیت این بانک در بخش فرهنگی به شمار می‌رود.


شهردار یزد با بیان اینکه خوشبختانه هم اینک ارتباط و همکاری مطلوبی بین مجموعه بانک شهر و مدیریت شهری در این استان وجود دارد،گفت: بانک شهر با حضور خود در دهمین نمایشگاه کتاب یزد باعث صرفه جویی در وقت، ارتقاء در خدمات‌دهی به شهروندان، جلوگیری از هدررفت منابع، ارتقای رضایتمندی عمومی و بهبود در نحوه خدمات رسانی بانکی در حوزه فرهنگی شده است.


به گفته شهردار یزد ، حضور بانک شهر در نمایشگاه‌های کتاب استانی، در توسعه فرهنگ کتابخوانی حائز اهمیت است و جای قدردانی دارد.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]