دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

آیا لاشه هواپیمای سقوط کرده تهران یاسوج پیدا شد؟

[ad_1]

آیا لاشه هواپیمای سقوط کرده تهران یاسوج پیدا شد؟ متاسفانه خبری که همه ی ما را اندوهگین و ناراحت کرد سقوط کردن هواپیمای بود که از تهران عازم یاسوج بود. اخیرا خبرهای بدی به گوش مان می رسد از حادثه پلاسکو ، سانچی و … که بگذریم اینبار خبر فوق العاده ناراحت کننده سقوط هواپیما را در روزهای پایانی سال ۹۶ می شنویم.


سقوط هواپیما تهران – یاسوج


هواپیمای ATR که به هواپیمایی آسمان تعلق داشت دیروز حوالی صبح از رادار خارج شد و متاسفانه در حوالی سمیرم سقوط کرده بود.


این هواپیما تهران به سمت یاسوج در حالت حرکت بوده که ساعت آن نیز ۸:۵۴ بوده است ولی بعد از زمانی از رادار خارج شده بود و آن گونه که هواپیمایی آسمان اعلام کرده است این پرواز ۶۰ مسافر داشته که یکی از این مسافران کودک بوده است . در این پرواز ۲ مهمان دار ، ۲ دوخلبان و کمک و ۲ امنیت پرواز حضور داشته است که جمعا مسافران این هواپیما ۶۶ نفر است.



سانحه ی سقوط هواپیما تهران-یاسوج


تا اخرین خبرها هنوز لاشه ی هواپیما به صورت دقیق پیدا نشده است و ادامه جستجو ها در حال انجام است سریعا اگر خبری در مورد پیدا کردن لاشه هواپیما سقوط کرده وجود داشته باشد ،منتشر خواهد شد.


استاندار کهگیلویه و بویر احمد(استاندار کهگیلویه و بویر احمد)، این گونه گفته است که قله بیژن مکانی است که احتمال می دهیم هواپیما در آنجا سقوط کرده باشد که به دلیل پوشیده بودن از برف و همچنین شرایط یخبندان سبب می شود که عملیات به صورت سخت قابل انجام باشد.


فرماندار سمیرم گفته است که با توجه به اخباری که از همکاران هواپیمایی آسمان بدست آمده است ، قطعه های از هواپیما را در ارتفاع های ۳۶۰۰ متری مشاهده نموده اند که چون به دلیل وضعیت های جوی فعلا امکان هلی برد وجود ندارد از صبح فردا به صورت دقیقی در این منطقه جستجوها شروع خواهد شد.


 براساس گزارش های منتشر شده در روز سه شنبه ۱ اسفند ۹۲ :  کاپیتان هلیکوپتری که لاشه هواپیما تهران یاسوج را مشاهده کرده است در ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه روز سه‌شنبه ضمن تأیید کشف لاشه هواپیما، گفته است که اجازه انتشار اطلاعات تکمیلی را ندارد. او افزوده است: «ما امروز ساعت ۷ صبح از اصفهان بلند شدیم و بیش از یک ساعت بعد متوجه شدیم که هواپیما در فاصله حدودا ۳۰ متر پایین‌تر از نوک قله برخورد کرده و برخی از قطعات بزرگ هواپیما مشاهده شد.»




[ad_2]

لینک منبع