دنبال کننده ها

۱۳۹۶ دی ۱۱, دوشنبه

زائرین ذخیره عتبات دانشگاهی در صورت انصراف اصلی ها اعزام می شوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره ۱۷ هزار نفر از زائرین دانشگاهی در قالب ۴۲۰ کاروان از اول بهمن ماه ۹۶ تا پایان اردیبهشت ماه ۹۷ به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.



برای دانشگاهیانی که به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شوند وام قرض الحسنه یک میلیون و پانصد هزار تومانی و برای زائرینی که به صورت زمینی اعزام شوند همان وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که بعد از نهایی شدن ثبت نام، این تسهیلات در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت.



همچنین طی تفاهم نامه ای که مابین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و صندوق رفاه دانشگاهیان منعقد شده است، وام یک میلیونی تومانی به زائرین مجرد و وام یک و نیم میلیون تومانی به دانشجویان متاهل وزارت علوم تعلق خواهد گرفت که بازپرداخت آن بعد از فراغت از تحصیل خواهد بود.



دانشگاهیان در کربلا و نجف در یک هتل متمرکز اسکان داده می شوند، روحانی کاروان های دانشگاهی از افرادی انتخاب می شوند که و اهل صبر بوده و بتواند با جوان ارتباط برقرار کند همچنین مدیران کاروان نیز دانشگاهی هستند.



زائرین ذخیره در صورت انصراف اصلی ها اعزام خواهند شد. ذخیره ها مراحل ثبت نام را باید در زمان اعلام شده انجام داده و مدارک را طبق زمانبندی تحویل دهند.



ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۵آذرماه آغاز و تا ۷  دی ماه در سایت لبیک ادامه داشت بعد از قرعه کشی برگزیدگان ۹ دی ماه از سایت لبیک اعلام شدند.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]