دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

ساختمان جدید پلیس راه قم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم طی سفر یک روزه حسین متولی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و بازدید میدانی از ساختمان جدید الاحداث قرارگاه پلیس راه استان قم مقرر شد تا پایان سال جاری این قرارگاه آماده بهره‌برداری شود.


در این بازدید که ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و سرهنگ پناهی سرپرست فرماندهی پلیس راه استان قم و تعدادی از معاونین، رؤسا و کارشناسان سازمان متبوع نیز حضور داشتند متولی ضمن تأکید بر تسریع در ارائه نقطه نظرات اصلاحی (استعلامی پلیس راه و فاوا ناجا) جهت اجرای زیرساخت‌های ارتباطی بین قرارگاه‌های موجود و جدید پلیس راه مانند فیبر نوری، کابل بی سیم، کابل تلفن عنوان کرد: با توجه به تکمیل ساختار روبنایی دو ساختمان اصلی و جانبی قرارگاه، انشالله با اجرای زیرساخت‌های ارتباطی، شاهد بهره‌برداری از قرارگاه جدید تا پایان سال جاری باشیم.


در ادامه این سفر مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و هیئت همراه ضمن شرکت در جلسه‌ای که با حضور معاونین و تعدادی از رؤسا و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم تشکیل شده بود، اظهار داشت: تسریع در ارائه مطالبات اعتباری و هدایت هزینه‌ها به سمت اجرای طرح‌های ضروری باید در اولویت قرار گیرد.


وی برآوردهای ناقص و کارشناسی نشده را از دلایل اصلی وارد آمدن آسیب به برنامه‌های مطروحه دانست و گفت: مستندسازی پروژه‌ها باید مورد توجه قرار گرفته و این امر به پیمانکاران طرح‌های مربوطه واگذار شود.


در ادامه این جلسه سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با ارائه گزارشی در خصوص روند احداث ساختمان جدید قرارگاه پلیس راه استان اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۱۶۷ متر مربع و در قالب دو ساختمان اصلی و جانبی که ساختمان اصلی با زیربنایی بیش از ۹۱۱ متر مربع و در سه طبقه و ساختمان جانبی با زیر بنای بیش از ۲۴۰ متر مربع و در دوطبقه بنا شده است.


مهدی حسینی با این بیان که ساختار روبنایی هردو ساختمان تکمیل و تنها دیوارکشی و محوطه‌سازی آن باقی مانده است، ادامه داد: انشالله پس از اجرای زیرساخت‌های ارتباطی، شاهد آغاز بهره‌برداری از ساختمان جدید قرارگاه تا پایان سال خواهیم بود.


وی در خصوص دیوارکشی و محوطه‌سازی بنا نیز ابراز امیدواری کرد:تا تیرماه سال ۹۷ عملیات دیوارکشی و محوطه‌سازی قرارگاه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


حسینی در خاتمه این جلسه تصریح کرد: مقرر شد تجهیزات لازم جهت مانیتورینگ دوربین‌های نظارت تصویری و کنترل سرعت به ساختمان جدید الاحداث قرارگاه پلیس راه استان قم انتقال یابد.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]